Packaging design
Packaging design
Jeśli tak, jesteś we właściwym miejscu. Nasze studio specjalizuje się w tworzeniu opakowań, które nie tylko wyróżniają się na tle konkurencji, ale wprost wpadają do koszyka! Czy wiesz, że do niezaplanowanych zakupów konsumentów zazwyczaj skłania atrakcyjność opakowania produktu? Strona wizualna artykułu bardzo często decyduje o jego sukcesie na rynku. Cechy, na które zwracają uwagę klienci podczas zakupów, to: barwa, grafika, zdjęcie, ilustracja, liternictwo, a także forma przestrzenna opakowania.
Doskonale zdajemy sobie sprawę, że opakowanie produktu powinno zostać zaprojektowane w ten sposób, aby oddziaływało na psychikę konsumentów, zmuszając ich do świadomego lub podświadomego wyboru określonego towaru. Opakowanie bez wątpienia musi się wyróżniać na tle innych, przyciągać wzrok i wzbudzać zainteresowanie. W funkcji promocyjnej szczególnie ważne znaczenie mają dwa elementy: kształt oraz kolor opakowania.
Każdy projekt graficzny opakowania produktu powstaje w wyniku złożonego procesu, stanowiąc rezultat pracy wielu specjalistów, w tym managerów projektu, ekspertów od znaków i piktogramów, rysowników, konstruktorów opakowań oraz kreatorów koncepcji.
Zanim przystąpimy do tworzenia właściwej wersji opakowania, zawsze wcześniej przeprowadzamy szczegółowe badania rynku. Twoje opakowaniepowinno być oryginalne i wzniecać określone emocje, ale jednocześnie musi budzić zaufanie. Inaczej więc będzie wyglądać w sytuacji, jeśli produkt ma być wybierany głównie przez nastolatków, a inaczej, gdy jest dedykowany kobietom powyżej czterdziestego roku życia z dużych miast. Grupa docelowa jest jednym z istotnych czynników, który bierzemy pod uwagę w procesie projektowania opakowań dla marek.
Packaging design stanowi usługę, którą realizujemy dla klientów wszystkich branż. Tworzymy nowoczesne, użyteczne i przykuwające uwagę opakowania dla wyrobów:
- spożywczych,
- chemicznych,
- tekstylnych,
- farmaceutycznych,
- alkoholowych,
oraz wielu innych.