Sałat-Pol projekt logo i etykiety uniwersalnej na śledzie

projekt-opakowania-projektowanie-opakowan-etykiet-etykiety-studio-graficzne-lodz-warszawa-branding-packaging-design-logo-redesign

Prezentujemy redesign logo firmy Sałat-Pol oraz projekt etykiety uniwersalnej i owijki na śledzie z dodatkami. Klientowi zależało na utrzymaniu dotychczasowych elementów logo, lecz również na potraktowaniu ich w nowy, świeży sposób. Ograniczyliśmy paletę barw, ujednolicając kroje pisma oraz wprowadzając hierarchię ważności dla poszczególnych elementów.

Dla etykiety stworzyliśmy zupełnie nowy layout oraz wykonaliśmy uniwersalne zdjęcie ryby, pasujące do każdego z produktów, stawiając na świeżość, elegancję i lekkość.

projekt-etykiety-sledz-projekt-opakowania-projektowanie-opakowan-etykiet-studio-graficzne-lodz-warszawa-branding-packaging-design-herring-design
sałat-pol-projekt-logo-i-etykietyopakowania-projektowanie-opakowan-etykiet-etykiety-studio-graficzne-lodz-warszawa-branding-packaging-design-7-scaled-ryby-salatpol
projekt-opakowania-projektowanie-opakowan-etykiet-etykiety-studio-graficzne-lodz-warszawa-branding-packaging-design-etykieta-uniwersalna
Salat-Pol-Sledz-zdjecie-Pictoo-projekt-opakowania-projektowanie-opakowan-lodz-agencja-reklamowa-branding-fotografia-prouktowa-ryby-sledz