O nas
Jesteśmy Pictoo.
Tworzymy i przekształcamy marki.
Branding to nasza specjalność.
Naszą misją jest kreowanie pięknych, efektywnych i spójnych historii o Waszych markach. Jesteśmy przekonani, że dobre opakowanie to najlepszy sprzedawca, dlatego też w pełni angażując się w tworzone projekty, pomagamy markom rozwijać się i pozostawać zauważonymi.
Przestrzeń opakowań to miejsce na opowieść o marce, jej wartościach oraz charakterze, a przez to unikalne narzędzie do pozycjonowania brandu na tle konkurencji. To także doskonały instrument do kreowania niezapomnianych doświadczeń oraz emocjonalnej więzi pomiędzy docelową grupą odbiorców a marką.
Z naszego studio w Łodzi projektujemy opakowania na produkty każdego typu dla klientów – tych dużych i mniejszych – z całego globu.
Czym się zajmujemy
Projektowanie opakowań
Tworzymy nowoczesne, użyteczne i przykuwające uwagę projekty opakowań dla produktów z każdej branży.
Brand design
Za pomocą narzędzi graficznych komunikujemy osobowości marek na podstawie uprzednio wypracowanej strategii.
Rebranding i redesign
Pomagamy firmom i markom w "bezbolesny" sposób przejść wizualną transformację. Odświeżamy wizerunki z dbałością o historię brandu.
Identyfikacja wizualna
Jest twarzą każdej marki. Projektujemy spójne, rozpoznawalne i angażujące odbiorców systemy identyfikacji wizualnej.
Jak wygląda proces powstawania projektu?
Analiza i pozyskiwanie informacji
Przeprowadzenie audytu pozwala określić mocne i słabe strony marek, zarówno tych funkcjonujących, jak również dopiero powstających. Analizujemy konkurencję rynkową, dzięki czemu jesteśmy w stanie określić pozycję marki i ustalić szereg działań, mający na celu wzmocnienie owego statusu.
Planowanie i określanie strategii
Po rozpoznaniu pozycji marki opracowujemy strategię działania. Ustalamy docelową grupę konsumencką i na tej podstawie podejmujemy decyzje o tym w jaki sposób wydobyć mocne strony produktu, jakich technik i sposobu komunikacji wizualnej użyć by wzbudzić pozytywne emocje u ustalonej grupy, a jednocześnie osiągnąć założony cel.
Kreacja rozwiązań graficznych
Tu zaczyna się praca z "materią" graficzną. Powstają szkice, wizualizacje i pomysły. Tworzymy całościowy wizerunek na podstawie uprzednio opracowanej strategii. Kreatywne podejście do tego etapu pracy nad tożsamością marki pozwala nam komponować wyjątkowe znaki, nieszablonowe projekty opakowań, oryginalne systemy identyfikacji wizualnej.
Testowanie i wdrażanie
Spójność założeń oraz konsekwentna praca nad powyższymi etapami daje nam silny projekt finalny wychodzący naprzeciw potrzebom konsumenckim, gotowy by stanąć obok konkurencji. Etapem poprzedzającym wdrożenie jest badanie konsumenckie, które staje się dla nas testem sprawdzającym skuteczność wykonanych projektów.
Co nas wyróżnia?
Nasze studio brandingowe posiada doświadczenie międzynarodowe. Pracowaliśmy i pracujemy dla klientów z różnych stron świata. Pozwala nam to zauważać i szybko identyfikować różnice w potrzebach rynkowych ze względu np. na uwarunkowania kulturowe, czy przyzwyczajenia docelowych grup odbiorców. Nie jesteśmy wielką agencją pracującą dla kilkunastu klientów w tym samym czasie.
Staramy się skupić na 1-2 projektach, dzięki czemu możemy zagwarantować pełne zaangażowanie w tworzone kreacje, terminowość i – przede wszystkim – wysoką jakość. Wciąż się rozwijamy, zdobywamy nowe doświadczenia i wiedzę, co przekłada się na ciągłą możliwość oferowania naszym klientom innowacyjnych rozwiązań, zgodnych z panującymi trendami.
Entuzjazm i zaangażowanie
Projektowanie opakowań, redesign, rebranding, projekt identyfikacji wizualnej? do każdego zlecenia podchodzimy z ciekawością, pełnym zaangażowaniem i uśmiechem na twarzach.
Kreatywne
rozwiązania
Nie boimy się eksperymentów formalnych. Łączymy techniki tradycyjne z cyfrowymi. Dzięki ciągłemu pozyskiwaniu wiedzy i monitorowaniu rynku, jesteśmy w stanie opracowywać i wdrażać co raz to nowe rozwiązania.
Wymierne efekty naszych działań
Nasi klienci notują wzrost sprzedaży i zainteresowania produktami, nad którymi pracowaliśmy. Daje nam to ogromną satysfakcję, energię i chęć do pracy nad kolejnymi projektami.